Închide

Probleme la șantierul subsecțiunii Nădășel-Mihăiești a autostrăzii Transilvania, într-o comună din Cluj au fost înregistrate alunecări de teren

Actualitate by Actual de Cluj - oct. 11, 2022 0 133

Probleme la șantierul subsecțiunii Nădășel-Mihăiești a autostrăzii Transilvania, într-o comună din Cluj au fost înregistrate alunecări de teren.

Președintele Comitetului Județean pentru Situații de Urgență e prefectul Irina Munteanu, care a anunțat că a văzut la fața locului cum în august un masiv de pământ a alunecat, fapt care a pus probleme în șantierul subsecțiunii din comuna Gârbău. ”Situația lucrărilor Subsecțiunii 3 A2 – Nădășelu – Mihăiești ale Autostrăzii A3, de pe raza comunei Gârbău, a fost analizată în teren. Urmare a situațiilor tehnice apărute în luna august, referitoare la alunecarea unui masiv de pământ, cât și a soluțiilor propuse de către specialiști, prefectul județului Cluj, doamna Irina Munteanu, alături de directorul regional al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri, ing. Eugen Cecan, au efectuat o vizită în teritoriu, în vederea stabilirii soluțiilor și a pregătirilor pentru anotimpul ploios, împreună cu reprezentantul constructorului și cu primarul comunei Gârbău, domnul Gheorghe Lucian Broaina”, a precizat Instituția Prefectului Cluj.

Am cerut clarificări de la prefectul Irina Munteanu, care spune că nici Instituția Prefectului, nici CJSU și nici Primăria nu au atribuții în gestionarea acestei situații – fapt care ridică întrebarea rostului vizitei la fața locului. ”Construcția autostrăzii ține de CNAIR. Constructorul a formulat deja un punct de vedere și propuneri de intervenție din informațiile primite, prin prisma acestei instabilitați a unui versant, soluțiile tehnice fiind în analiză. Fiind un obiectiv de interes național, gestionat de CNAIR nu presupune vreo intervenție a primăriei sau a prefecturii prin CJSU”, a precizat aceasta pentru actualdecluj.ro.

Amintim, tronsonul dintre Nădășelu și Zimbor , în lungime de 30 de kilometri, de pe traseul Autostrăzii Transilvania, poate fi deschis la sfârșitul anului viitor, înainte de termenul din contract dacă CNAIR aprobă propunerile constructorului UMB : un viaduct printr-un cimitir de lângă Nădășelu și un tunel cut&cover (săpătură deschisă) la Topa Mică.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu