Închide

Primăria investește peste 1,8 milioane lei pentru îmbunătățirea funcționarului electronic Antonia lansat la Cluj pentru a reduce birocrația în relația cu clujenii

ActualitateAdministrațieTop News by Actual de Cluj - ian. 05, 2022 0 457

Municipalitatea clujeană a încheiat un contract de peste 1,8 milioane lei fără TVA cu compania Software Imagination & Vision pentru dezvoltarea functionarului public ANTONIA prin care instituția oferă deja servicii online pentru actele și cererile venite de la cetățeni. Contractul implică achiziția de infochioșcuri (2 mașini de procesare a datelor), un sistem de supraveghere video, cursuri de formare și perfecționare pentru funcționarii Primăriei dar și dezvoltarea și actualizarea aplicațiilor deja existente.
Funcționarul electronic ANTONIA al Primăriei clujene va fi îmbunătățit până în luna august 2022, teremenul de contract fiind de 7 luni. Primăria a încheiat contractul cu Software Imagination & Vision la finalul lunii decembrie 2021 la valoarea de 1.805.590 lei.
Finanțarea este asigurată în cadrul unui program cu fonduri europene derulat de Primărie pentru digitalizarea serviciilor instituției, dimensiune despre care primarul Emil Boc a spus că este prioritate 0.
„Autoritatea contractantă înțelege nevoile cetățenilor, iar serviciile de digitalizare sunt o prioritate strategică, fapt pentru care Primăria Cluj-Napoca a digitalizat o parte din cererile adresate și din plățile efectuate de către cetățeni. În cadrul instituției se utilizează aplicații, sisteme și medii digitale cu funcționalități în ceea ce privește interacțiunea digitală directă cu cetățeanul pentru depunerea cererilor și efectuarea plăților. Integrarea sistemelor și a tehnologiilor care furnizează serviciile publice digitale destinate cetățenilor este limitată în acest moment. Cetățenii utilizează un portal al primăriei care furnizează informații relevante și complete despre cererile care pot fi depuse și prin care se pot efectua diverse plăți, însă procesul nu este digitalizat complet. În plus, mediul online este doar unul din canalele pe care cetățenii l-ar putea utiliza în relația cu primăria. Mai există și alte canale online, pentru digitalizarea relațiilor cu cetățenii prin dezvoltarea și punerea în valoare a unor noi soluții digitale și mobile, cum ar fi un chat bot cu care cetățenii să interacționeze printr-un canal text sau instalarea unor infochioșcuri pentru oferirea de informații și efectuarea plăților de către cetățeni.. Doar o parte din interacțiunea primăriei cu cetățenii este digitalizată. Sunt digitalizate o parte din formularele adresate primăriei și din plățile efectuate de către cetățeni, dar necesitatea de digitalizare este încă una ridicată. Sistemul informatic ce va fi implementat va contribui la creșterea interacțiunii prin intermediul mediilor digitale a cetățenilor cu administrația publică prin digitalizarea unui număr cât mai mare de formulare, cereri și plăți online. Digitalizarea formularelor, cererilor, plăților va avea multiple efecte asupra eficienței și eficacității actului administrativ. Nu doar timpul de răspuns se va scurta, ci și interacțiunea cu administrația va defini un nou tip de experiență digitală a cetățenilor cu serviciile publice furnizate de instituție”, arată Primăria cum va fi îmbunătățit funcționarul electronic ANTONIA.
Ce aplicații urmează să creeze contractantul:
– Dezvoltare aplicație online pentru cetățeni (website).Platforma web Antonia.
– Dezvoltare software autorizare – autentificare utilizatori.
-Sistem de gestionare a identitatii utilizatorilor (SSO).
-Software chatbot – definire intenții atașare transfer documente. Platforma chatbot Antonia.
– Platforma infochiosc Antonia.
-. Dezvoltare software – wiki pentru funcționari.
-Dezvoltare platformă de comunicare interna, legare la chatbot și canale social media.
– Dezvoltare CRM.
– Dezvoltare aplicație instalare document repository.
– Creare baza de date-engine cereri on-line.
–  Integrare CRM – Chatbot – Call center.
– Integrare Infocet, SSO și alte aplicații
– Achiziții echipamente
-Achiziționare 2 infochioșcuri.
– Achiziționare sistem de supraveghere video.
Criterii de atribuire ale licitației:
Cel mai bun raport calitate – pret
DENUMIRE FACTOR EVALUARE
DESCRIERE
PONDERE
Factor tehnic
Timpii de rezolvare a incidentelor
10 %
Pretul ofertei
Componenta financiara
60 %
Garantia comerciala
Perioada de garantie acordata
10 %
Factor tehnic
Experienta similara a 4 experti-cheie
20 %
sursă foto: stirileprotva.ro

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare