Închide

O aplicație dezvoltată în Ungaria și lansată în România de la Cluj vrea să reducă risipa alimentară. Afacerea realizează parteneriate cu restaurante

Economie by Actual de Cluj - mart. 23, 2022 0 290

Attila Tanko şi Rareş Hărşan au adus în România o aplicaţie dez­voltată în Ungaria care îşi propune să combată risipa alimentară, scrie ZF.ro. Proiectul poartă numele Munch România, a fost lansat la Cluj şi constă în parte­neriate cu uni­tăţile din HoReCa dis­puse ca, la fina­lul zilei, să listeze în apli­caţie produsele ră­mase nevân­dute, dar la preţuri reduse. Utilizatorii re­zervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal.

„Am lansat în iulie 2021 Munch în Cluj-Napoca, iar în august am ajuns şi în Târgu-Mureş. Scopul nostru este de a reduce risipa alimentară. Circa 3.000 de pachete Munch au fost vândute până acum, deci am avut 3.000 de comenzi. Un pachet poate cuprinde mai multe produse“, a explicat Attila Tanko la emisiunea online ZF Economia verde. Munch colaborează în prezent cu 40 de unităţi alimentare, precum brutării, restaurante, hoteluri. Produsele sunt reduse cu circa 30-40% faţă de preţul iniţial.

Conceptul Munch a luat naştere în Ungaria şi a necesitat investiţii de 40.000 de euro pentru dezvoltare, marketing şi vânzări, potrivit lui Rareş Hărşan. Fondatorii din Ungaria sunt Perepelica Kirill, Wettstein Albert, Zwecker Bence şi Zsoldos Botond.

MunCharity împreună cu Foodbank a creat și un proiect caritabil comun prin care poți să donezi alimente.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Articole similare