Închide

Măsuri fără precedent, impuse de șeful Consiliului Județean Cluj

ActualitateAdministrațieTop News by Actual de Cluj - mart. 16, 2020 0 2191

Dacă inițial a dispus limitarea accesului  publicului în instiuția pe care o conduce, liderul Consiliului Județean Alin Tișe merge mai departe cu măsurile pentru prevenirea răspândirii Coronavirusului, în contextul declarării stării de urgență la nivel național.   „În scopul asigurării securității și sănătății atât a angajaților noștri cât și a cetățenilor, extindem măsurile de protecție în conformitate cu recomandările Ministerului Muncii și Protecției Sociale”, a spus Tișe. El a precizat că funcționarii Consiliului Județean vor lucra de la domiciliu, urmând ca tot câte o treime dintre ei să asigure, prin rotație, permanența la birouri. Măsura îi visează și pe angajații instituțiilor din subordinea Consiliului Județean. „Noi dispunem de o aplicație internă, care poate fi accesată de către angajații noștri și de la domiciliu. Programul acesta permite încărcarea și accesare de documente, ca atare funcționarii noștri pot lucra și de acasă. Pot inra pe documente, pot lucra cu ele, le pot accesa/încărca. Funcționarii care  vor fi  în instituție să asigure permanența vor prelua documentele din program, iar eu voi fi prezent să contrasemnez”, a explicat Tișe procesul prin care se va desfășura activitatea funcționarilor Consiliului Județean, în perioada 17 martie – 16 aprilie 2020.

Totodată, Tișe a mai precizat că și ședințele Comisiei de Urbanism din cadrul Consiliului Județean se vor derula tot în regim online: „Este o premieră lucrul acesta, nu cred că altundeva în țară vreo instituție mai are capacitatea de a derula ședințele comisiei tehnice de urbanism în regim online”. De altfel, Consiliul Local a votat astăzi pentru propunerea ca următoarele ședințe ale forului administrativ local să se desfășoare în regim online. Aceeași măsură se va fi aplicată și pentru ședințele Consiliului Județean, a dat asigurări președintele Alin Tișe.

 Mai jos, în detaliu, măsurile comunicate de Consiliul Județean, pentru perioada 17 martie – 16 aprilie:

  1. – În perioada 17 martie – 16 aprilie 2020 s-a instituit munca la domiciliu pentru aparatul de specialitate al Consiliului   Județean precum și pentru angajații instituțiilor din subordine, cu posibilitatea prelungirii perioadei. În acest scop, au fost luate măsurile care se impun, urmând a fi asigurat întreg suportul tehnic și logistic. Pentru a asigura continuitatea activității, cel puțin o treime din angajații fiecărui compartiment vor desfășura, în continuare, munca la sediul instituției.
  2. – Consiliul Județean recomandă cetățenilor să evite deplasarea la sediul instituției. Aceștia se pot adresa instituției telefonic, la numerele de pe site: (https://www.cjcluj.ro/assets/uploads/Tabel%20telefoane%20martie%202020.pdf) sau pot trimite solicitările pe e-mail, la adresele infopublic@cjluj.rocjc@cjcluj.ro sau la celelalte adrese indicate pe site. De asemenea, se recomandă evitarea depunerii documentațiilor pe suport de hârtie, preferabil fiind să fie transmise scanate.
  3. – În cazul celor care au de efectuat plăți, reamintim lista codurilor IBAN ale conturilor Consiliului Județean deschise la    Trezoreria Municipiului Cluj-Napoca (https://www.cjcluj.ro/assets/uploads/Conturi%20-Venituri.pdf).
  4. – În ceea ce privește Avizele emise de către Direcția de Administrare a Domeniului Public și Privat al Județului Cluj, acestea se vor putea ridica de la Registratura Consiliului Județean (Calea Dorobanților, nr.106), în fiecare zi de Luni, între orele 9.00-11.00.
  5. – La nivelul DGASPC Cluj s-a interzis accesul persoanelor străine la beneficiarii aflați în unitățile rezidențiale. Orice petiție sau document necesar pentru programarea la evaluare sau completarea dosarelor pentru persoanele cu handicap se va trimite prin poștă, fax sau e-mail. Documentele necesare întocmirii anchetelor sociale se vor depune la sediul primăriilor, urmând ca acestea să fie scanate și trimise prin e-mail de către asistentul social. De asemenea, s-au amânat vizitele părinților/aparținătorilor/voluntarilor în unitățile de protecție și la asistenții maternali profesioniști.

 

Nici un comentariu

Scrie un comentariu