Închide

CNAIR află la începutul acestei săptămâni dacă poate semna contractu pentru ”lotul Meseș” din Autostrada Transilvania, lângă Cluj, cel mai mare din ultimele decenii

Economie by Actual de Cluj - nov. 11, 2024 1 156

Compania de Drumuri află la începutul acestei săptămâni dacă poate semna sau nu contractul pentru „Lotul Meseș”, pe Autostrada Transilvania, cel mai mare contract pentru o autostradă de până acum.
Makyol (Turcia) a câștigat contractul pentru Lotul Meseș, dar UMB și WeBuild ar putea depune contestații, arată economedia.ro.
CNAIR a desemnat Asocierea Makyol-Ozaltin (Turcia) câștigătoare a contractului pentru proiectarea și execuția lotului Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău (41 km, din care aproape 3 km tuneluri) pentru o ofertă de 6,62 miliarde lei, acesta fiind cel mai mare contract licitat până acum.

Cele 10 zile de la desemnare se calculează din data de 2 noiembrie, ziua următoare desemnării, prin urmare, marți sau miercuri, CNAIR află dacă UMB sau/și WeBuild au depus contestații. Asociația Pro Infrastructura care a anunțat clasamentul cu mult timp înainte de desemnarea oficială, a menționat și posibila descalificare a WeBuild. ”Proiectarea și execuția secțiunilor Poarta Sălajului – Zalău și Zalău – Nușfalău a fost atribuită Asocierii de firme turcești Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret AS – Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS, cu suma de 6,62 miliarde de lei (fără TVA)”, a anunțat directorul general al CNAIR Cristian Pistol.

Makyol este al doilea constructor din România. Potrivit contractului construcția celor două secțiuni, cu o lungime totală de 41 km, trebuie finalizată în 78 de luni, dintre care 60 de luni de execuție. Contractul include tunelul Meseș, în lungime de 2,89 km, cel mai lung tunel de autostradă din România, dar și nu mai puțin de 65 de viaducte, poduri și pasaje în lungime totală de aproximativ 13 km.

 

Un comentariu

Scrie un comentariu