Închide

Clujean la șefia CFR SA

ActualitateTop News by Actual de Cluj - mart. 11, 2015 1 785

Un clujean conduce Consiliul de Administrație al CFR SA.
E vorba de Mircea Jorj (fost membru PSD), care conduce un CA format din directorul general Dan Costescu, Șerban Raicu, Marius Pițigoi și Niculae Crețu.
Jorj lucrează din 2014 la Ministerul Transporturilor, unde e secretar general, și deține și funcția de președinte al Consiliului de Administrație al ROMATSA – precum și funcția de membru în comitetul interministerial de finanțări, garanții și asigurări al Eximbank SA, tot din 2014.
În 2014 a fost consilier la Direcția de Trezorerie a Direcției Finanțelor Publice Cluj, iar înainte de aceasta a fost vicepreședinte al Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, între 2012 și 2013.

CFR SA anunțase în 27 februarie că a numit un nou director general, pe Dan Costescu, ca urmare a procesului de selecţie pentru manager privat. Acesta urma să își preia funcția în 2 martie. „Experienţa profesională, acumulată în cei peste 20 de ani de activitate în domenii precum management, dezvoltare de afaceri feroviare, conducere şi implementare de proiecte, consultanţă feroviară, cercetare sau academic, i-a permis ocuparea până în prezent a unor poziţii reprezentative în companii private sau de stat, din România şi Europa, din domeniul industriei şi exploatare feroviară”, arăta CFR.

Costescu a fost responsabil individual sau în echipe complexe, pentru strategiile de achiziţie, restructurare, repoziţionare pe piaţă sau integrare în structura dorită de acţionariat, ori autoritatea tutelară a unor companii precum: Romvag S.A (România), Karsdorfer Eisenbahn – KEG/Cale Ferată Privată (Germania), Autoritatea Feroviară Română (AFER).  A înfiinţat, dezvoltat şi condus companii de inginerie feroviară, e vorba de Forschung Mess – und Daten-Technik Zentrum (Germania) şi Sistematic Engineering (România) şi, de asemenea, a reprezentant Căile Ferate Române în Comitetul Director pentru Cercetare Aplicată şi Elaborare a Normelor Feroviare Internaţionale, din cadrul European Railway Research Institute – ERRI (Olanda) – Organismul de Cercetare al UIC.

Scrie un comentariu