Închide

Centura Metropolitană Cluj-Napoca: 12 mai, noul termen pentru depunerea ofertelor la contractele de peste 3 miliarde lei

Administrație by Actual de Cluj - apr. 29, 2023 0 330

Ofertele la contractele pentru proiectarea și execuția loturile 2 și 3 ale Centurii Metropolitane Cluj-Napoca pot fi depuse până pe 12 mai, noul termen pe care l-a stabilit Primăria după o nouă prelungire a termenului-limită. Licitațiile pentru cei 24 de kilometri de Drum Expres care includ și un tunel de 490 de metri au fost lansate în SEAP la sfârșitul lunii februarie și aveau termen-inițial pentru depunerea candidaturilor 6 aprilie, prelungit pentru vineri, 28 aprilie și ulterior pentru 12 mai.

„Notificare. Data publicare: 26.04.2023 16:41.Comentariu: Precizam ca este in publicare erata de decalare termen depunere oferte; noul termen de depunere oferte este 12.05 orele 15,00, in SEAP”, se arată în documentația pe care a consultat-o Economedia.

Pentru Lotul 2, de la km 14 Nod Florești (DN 1) până la km 24 Nod Calea Turzii valoarea contractului din SEAP pentru cei 10 km este cuprinsă între 1,9 și 2,1 miliarde lei.

Lungimea Tronsonului 2, care face obiectul prezentei documentatii este de 9,618 km. Drum nou: Centura metropolitană, drumuri de legătură si bretele noduri, 29,871 km din care: Centura Metropolitana 9,618 km; Drumuri de legatura 13,869 km; Bretele noduri rutiere 6,384 km; Noduri rutiere 5 bucăți; Piste de biciclete 16,045 km; Structuri 37 bucăți; Tuneluri 5 bucăți. Acest tronson incepe de la km 14+747 a Centurii Metropolitane in zona nodului 5 din Florești. În Cluj, traseul trece prin partea sudică a intravilanului (direcție vest-est, Mănăștur-Bucium și Someșeni-Selgros): nod Cora, Pădurea Mănășturului. În zona de intrare în “Pădurea Mănășturului” s-a prevăzut lungirea traseului în zona de intersecție cu drumul județean DJ107R, ceea ce a condus la ocolirea bazei de agreement Unirea și la reducerea declivității. În continuare drumul continuă spre “Pădurea Făgetului” până la intersecția cu DN1 în Feleac. Traseul trece la limita nordică a extravilanului, în zona străzii Calea Turzii. Pe acest sector au fost prevăzute 2 tunele. În prima secțiune, tunelul are lungimea de 490m iar cea de-a doua secțiune, pe firul 1 (partea dreaptă) având lungimea de 370m iar pe firul 2 (partea stângă) cu lungimea de 380m. Declivitatea maximă în tunel s-a limitat la 5% conform normelor. Tronsonul 2 se incheie la km 24+365 in zona Nodului 10 de pe Calea Turzii.

Pentru Lotul 3, de la Nod 10 Calea Turzii până la nodul 18, intersecția cu Centura Cluj Est, valoarea contractului din SEAP pentru cei 14 km. este cuprinsă între 1,2 și 1,35 miliarde lei : ,,PROIECTARE SI EXECUȚIE LUCRĂRI: „Drum TransRegio Feleac TR 35- Etapa I Centura Metropolitană TR 35 și Drumuri de Legătură “ Faza I – Centura Metropolitană TR 35 şi Drumuri de legătură, TRONSON 3 – TR35 de la km 24+365 (Nod 10 Calea Turzii) până la 38+418 (Nod 18 -VOCE)”.

Centura Metropolitană Cluj-Napoca este o investiție estimată la 920 de milioane de euro care va fi realizată în 2 etape. Centura Metropolitană, proiect cu indicativ „Drum TransRegio Feleac T 35” va avea în total 42 de kilometri și o durată de realizare de 4 ani (fiecare etapă). Pe traseul principal și pe drumurile de legătură sunt prevăzute 5 tuneluri de tip cut&cover respectiv galerie cu forare subterană. Pentru prima etapă de realizare a Centurii Metropolitane este prevăzută o lungime de 23,67 km și aproape 20 de kilometri de drumuri de legătură, iar pentru etapa II 18,6 kilometri și aproape 14 kilometri drum de legătură.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu