Ce magazine de lux vor fi deschise la Cluj în cadrul proiectului RIVUS
ActualitateSocialTop News by Actual de Cluj - nov. 26, 2024 0 4127
Proiectul RIVUS din Cluj-Napoca va fi un punct de referință pentru retail-ul premium din România. Reprezentanții grupului Iulius spun că viitorul centru comercial va concentra un mix de branduri exclusiviste și că va ridica la alt nivel experiența de shopping, pentru clujenii și nu numai.
Centrul Comercial Iulius a reușit deja să aducă branduri exclusiviste la Cluj, Iași, Timișoara și Suceava, contribuind astfel șa transformarea unor regiuni din România în destinații pentru shopping „high-end”. În proiectul RIVUS vor fi prezente și mai multe magazine premium, cum ar fi multibrandul Chic Chic Urban Fashion, dar şi concepte „high-end” mult așteptate de public.
Potrivit Oanei Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS, brand-urile produselor de top care urmează să ajungă în centrul RIVUS vor dezvăluite de anul în viitor.
Furla se numără printre brandurile care urmează să ajungă și la Cluj, prin intermediul Iulius.
“Avem în continuare discuţii şi negocieri aflate în diverse stadii de evoluţie cu branduri internaţionale premium inclusiv pentru dezvoltările comerciale pe care le avem în operare. De asemenea, urmează să inaugurăm în proiectele noastre şi magazine monobrand Furla”, a transmis Oana Diaconescu.
Brandurile de lux au devenit puncte de atracție majoră și pentru publicul local, contribuind la dezvoltarea unui mediu sofisticat de cumpărături și lifestyle. Deja, proiectele mixed-use, Palas Iași sau Iulius Town Timișoara au devenit platforme ideale pentru lansarea brandurilor de lux.
„România este încă o piață emergentă pentru brandurile de lux internaționale, majoritatea fiind prezente în formate monobrand prin francize în București. Există posibilitatea ca aceste mărci să își deschidă magazine proprii, dacă există semne că ar avea succes. Cel mai probabil, aşa cum s-a întâmplat în alte ţări din Europa Centrală şi de Est, în timp, în funcţie de succesul pe care îl vor avea în ţara noastră, acești retaileri vor deschide şi propriile magazine, însă, de obicei, se orientează spre proiecte imobiliare de lux şi mai rar spre malluri”, afirmă Oana Diaconescu.
Totodată, proiectele din afara Capitalei atrag branduri premium, susținute de evoluția standardelor în retail modern și venituri mai ridicate. Strategia IULIUS Group este de a continua să aducă branduri internaționale în orașele cheie, oferind un mix divers de retail și entertainment.
„Ne bucură faptul că am reușit să convingem, prin proiectele noastre din marile oraşe din afara Capitalei, să ni se alăture o serie de branduri cu adresabilitate premium. Motivele sunt diverse, printre care: nivelul ridicat al veniturilor, cunoașterea standardelor de viaţă și a brandurilor valorizate în Occident, interesul pentru ultimele tendinţe în aproape orice domeniu din retail, dar şi faptul că, după peste 20 de ani de retail modern, formatele au evoluat din ce în ce mai mult şi există dezvoltări comerciale care pot acomoda cerinţele specifice ale acestor branduri internaţionale. Interesate de expansiunea în România sunt atât branduri internaţionale cu tradiţie de zeci de ani, precum și unele în plină ascensiune.”(…) Strategia grupului nostru a fost întotdeauna de a aduce în orașele în care suntem prezenţi (Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava) cele mai importante branduri și concepte internaţionale, fie că vorbim despre fashion, food sau entertainment”, a mai explicat reprezentanta IULIUS Group.
Deocamdată, în ceea ce priveşte magazinele premium, au avut loc mai multe inaugurări în reţeaua IULIUS. De exemplu, recent, tot în Iulius Town Timişoara s-a deschis un magazin BOSS, după ce anul trecut, acelaşi brand inaugurase în Palas Iaşi prima locaţie din afara Capitalei. Aceste două centre comerciale sunt în prezent lideti de piață pe acest segment.
Branduri premium și exclusiviste aduse de IULIUS:
- -Primark
- -Lefties (Inditex Group)
- -BOSS
- -Chic Chic Urban Fashion (branduri precum: JOOP, Zac Posen, John Galliano, STRELLSON, Maison Close, ISNURH, Patrizia Pepe, Herve Leger, IOS by Maica, Serge Pariente, HUDSON, Fabio Rusconi, My Best Bag Firenze, La Haine.
- -Icon (cu branduri precum: Elisabetta Franchi și Pinko)
- -Furla
- -Patrizia Pepe ( RIVUS )
- -Chic Chic Urban Fashion ( RIVUS )