„Portret-robot” de festivalier Electric: sub 30 de ani, deținător de smartphone
Actualitate by Kristina Reştea - iun. 27, 2014 0 337
În jur de 2.200 dintre participanții care au campat la Bonțida pentru Electric Castle și-au încărcat bateria telefonului mobil în locurile amenajate de partenerul din domeniul telecom al evenimentului. Retailerul a făcut statistica post-festival: aproape 90% au smartphone-uri, așa că pe rețelele de socializare au fost postate peste 4.900 de poze.
În timpul festivalului care a avut loc weekendul trecut, 20% dintre participanții care au campat la eveniment și-au încărcat bateria telefonului mobil în locurile special amenajate de către EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri în domeniul telecom, au anunțat reprezentanții companiei, partener al festivalului de muzică electronică Electric Castle, desfășurat la castelul Bánffy.
Astfel, 2.200 dintre participanții la Electric Castle și-au încărcat bateria la cele două standuri puse la dispoziție în cele patru zile de festival. Dintre persoanele care și-au lăsat telefoanele la încărcat, 87% sunt deținătoare de smartphone, în timp ce numai 7% au venit cu telefoane mobile tip feature. Cele mai populare brand-uri de telefoane printre participanții la festival au fost Samsung (33,3%), Apple (28,4%), Nokia (11,5%) și HTC (8,8%), arată datele EuroGsm.
În ceea ce privește vârsta participanților și orașul de domiciliu, 75% dintre aceștia au avut vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani, iar majoritatea provin din Transilvania (40,4%), urmată de Muntenia (18,9%) și Banat (9,1%). „Știam că vor fi mulți tineri activi online, în rândul electricilor de la festival, iar acest lucru ne-a fost confirmat de tipologia celor care ne-au vizitat standurile. Cei prezenți au împartășit peste 4.900 de poze pe rețelele sociale”, a explicat Cristina Szabo, Marketing Manager EuroGsm.
Peste 79.000 de participanți au ajuns la a doua ediție a evenimentului de la Bonţida, au anunțat organizatorii festivalului de muzică electronică Electric Castle, desfășurat în perioada 19-22 iunie. În spaţiul de camping au campat 11.000 de persoane. Contul de Facebook al festivalului a ajuns la 41.000 de fani, iar pe rețeaua Instagram #electriccastle a adunat 4000 de fotografii. Aplicația de mobile creată special pentru a ajuta publicul să urmărească programul festivalului și toate noutățile apărute a fost descărcată de 7500 de utilizatori. Site-ul festivalului a înregistrat un vârf de 50.000 de vizitatori unici.