Închide

Iulius Mall, sistem inteligent de gestionare a parcării cu beneficii pentru mobilitatea urbană (P)

ActualitateSocial by Actual de Cluj - ian. 15, 2020 1 782

Iulius Mall Cluj demarează un proces de susținere a dezvoltării mobilității urbane. Ca parte a acestui proces, în perioada următoare, pentru serviciul de parcare se va implementa un sistem inteligent de management, cu control acces și plată. Scopul este acela de a avea o mai bună gestionare a locurilor de parcare existente, dar și a de încuraja deplasarea cu mijloace alternative de transport.

Parcarea subterană va fi gestionată printr-un sistem inteligent de management, computerizat, care afișează numărul de locuri disponibile în timp real și care permite o eficientizare a utilizării acestora. „Iulius Mall are avantajul de a fi în oraș, foarte bine conectat cu toate zonele din Cluj-Napoca și accesibil cu mijloace de transport în comun. Reprezintă unul dintre factorii care ne-au determinat să demarăm acest proces de încurajare și susținere a dezvoltării mobilității urbane, alăturându-ne și sprijinind politicile Municipalității desfășurate în această direcție. Introducerea sistemului de parcare cu plată este o măsură de optimizare a traficului din arealul Iulius Mall Cluj, a capacității de utilizare a locurilor de staționare disponibile și a confortului tuturor clienților, eficiență dovedită atât prin experiența implementării în alte proiecte din portofoliul companiei IULIUS, cât și în mari orașe europene, care au rezolvat astfel problema congestionării traficului”, a declarat Sorin Guttman, Shopping Center Manager Iulius Mall Cluj.

Parcarea Iulius Mall Cluj este destinată, în principal, clienților centrului comercial și angajaților din componenta office, iar în prezent, aceasta este utilizată excesiv de persoane a căror activitate nu este în legătură directă cu mall-ul, pentru un timp nelimitat, sau ca o cale de legătură între diferite zone ale orașului, cauze care determină trafic îngreunat și dificultăți pentru cei care vin la cumpărături sau lucrează în acest proiect. Noua măsură va asigura fluidizarea circulației, va crește gradul de disponibilitate a locurilor de parcare pentru clienți și va contribui la mobilitatea urbană, încurajând utilizarea transportului în comun.

Tariful propus va fi de 3 lei pentru o oră de parcare, prima oră fiind gratuită. În plus, clienții hypermarketului Auchan și ai spălătoriei auto vor beneficia de o oră de gratuitate suplimentară, iar cei care vin la Cinema City vor avea la dispoziție încă două ore de gratuitate adăugate la cea acordată tuturor clienților. Regulamentul complet de funcționare a parcării va fi disponibil, în curând, pe site-ul www.iuliusmall.com/cluj.

Concomitent, Iulius Mall Cluj va suplimenta numărul de spații de parcare pentru biciclete, astfel încât să încurajeze deplasarea cu mijloace alternative de transport. În prezent, în întregul areal sunt disponibile aproximativ 250 de astfel de locuri. Cu același scop, cele mai noi proiecte office ale companiei sunt dotate cu vestiare și dușuri, special amenajate pentru cei care aleg să vină la birou pe jos sau cu bicicleta.

Iulius Mall Cluj manifestă în mod constant o preocupare pentru politici de operare „green”, inclusiv prin amenajarea Iulius Parc în imediata proximitate, un spațiu verde modern, care oferă multiple posibilități de relaxare, o investiție în valoare de peste 2,5 milioane de euro. La acestea se adaugă și stațiile de încărcare pentru mașinile electrice și spațiile special dedicate acestui tip de autovehicule.

www.iuliusmall.com

Acest text are caracter de ADVERTORIAL

 

  • Un comentariu

    1. Domnule Sorin Guttman, sunteti constient ca multi clujeni isi fac cumparaturile saptamanal, cu toate cele necesare, in magazinele din cadrul mall-ului pe care cu onoare in conduceti? Iar cand fac cumparaturi, se aduna de obicei cate un cos de la Auchan, plin, al carui continut il duc la destinatie cu automobilul propriu. Chiar credeti ca un asemenea volum de cumparaturi se preteaza la transportul cu autobusul, troleul sau tramvaiul? Ganditi-va ca se aduna in statie vreo 30 de cumparatori cu sacose, plase, cutii, fiecare cu ce are. Cam ce va fi in respectivul mijloc de transport in comun? Mai ales daca locuiesti intr-o zona pana la care ai de schimbat mai multe mijloace de transport in comun si e posibil sa ai de facut si un drum pe jos pana acasa? Ati facut macar o minima analiza de oportunitate, sa vedeti care va fi impactul asupra comertului in mall-ul pe care cu onor in conduceti? Nu e vorba de 3, 6 sau 9 lei, e vorba de frustrarea pe care o vor simti cei care v-au fost clienti pana la acel moment, frustrare interpretata ca o lacomie nejustificata a dumneavoastra, in detrimentul lor. Avand in vedere ca Clujul ofera mai multe variante comerciale (doar langa dumneavoastra functioneaza Lidl si Kaufland, care nu au asemenea obiective nefericite), v-ati intrebat cam cati dintre actualii clienti se vor reorienta? V-ati gandit ca poate veti avea mai mult de pierdut, pentru cativa lei in plus la care va zgarciti? Degeaba o dati cu mobilitate urbana, ecologie si alte sabloane la moda, clientul isi stie propriile probleme si va opta in consecinta. Va asumati responsabilitatea?

    Articole similare