Închide

„Vânătoarea de comori” în era IT: cu telefon mobil și beaconi prin centrul Clujului

Actualitate by Actual de Cluj - mai 27, 2016 0 256

O companie locală care a lansat o platformă de marketing de proximitate, utilizabilă pe mobile face „vânătoare de comori” prin oraș. Campania e destinată clujenilor, dar și turiștilor și din ea ar beneficia și brandurile locale, spun inițiatorii.
Mai precis, o rețea de 45 de locații în care sunt amplasați beaconi prin centrul orașului Cluj Napoca e folosită în cadrul unui proiect finanțat de primărie, pentru promovarea obiectivelor turistice și implementat de Zoniz.
Dezvoltată de compania Global e Business Solution (GEBS), platforma Zoniz se bazează pe tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE) și pe transmițători radio (beaconi), cu ajutorul cărora se pot trimite informații personalizate utilizatorilor de smartphone în funcție de preferințele acestora și de locul în care se află.
Printre locațiile acoperite cu beaconi în această campanie se numără Piața Unirii, Bulevardul Eroilor, Piața Muzeului, Parcul Central sau Strada Mihail Kogălniceanu. „Pe acești beaconi am creat o campanie de treasure hunt, pentru turiști și clujenii care doresc să participe. Pentru a participa, aceștia trebuie să utilizeze aplicația și să aibă bluetooth-ul activat. Ei vor primi notificări pe telefon și vor trebui să parcurgă traseul în 7 pași. Fiecare participant va primi un premiu garantat din partea unor branduri locale, așa descoperă informații despre Cluj și se bucură de oferte speciale de la brandurile locale. Participanții pot face share și pot face check in, direct din aplicație”, explică reprezentanții Zoniz. 
Campania se desfășoară în perioada iunie-august.
Vezi și:

Ce mai fac softiștii clujeni: „Farul”-semnal de pe mobil, pe stadion, la mall, în centrul orașului și la festivalul tău preferat

 

Nici un comentariu

Scrie un comentariu