Închide

Showroom cu cosmetice + băuturi alcoolice la Cluj. „Piaţa din România este suprasaturată de parfumuri şi produse cosmetice contrafăcute”

Economie by Actual de Cluj - mai 25, 2016 0 400

Unul dintre cei mai mari retaileri și distribuitori de cosmetice, parfumuri și băuturi alcoolice deschide două showroom-uri în Cluj-Napoca, pe primul îl inaugurează mâine.

Cele două showroom-uri sunt deschise de două branduri care vând cosmetice și băuturi alcoolice pe Internet. Primul se deschide mâine, pe Calea Turzii 162-168. „Cele două business-uri se regăsesc în același showroom, dar diferă prin specificul produselor comercializate, prin design și concept”, spun reprezentanții.

„Cel mai afectat segment de e-commerce din punct de vedere al încrederii cumpărătorilor este cel legat de comercializarea produselor de îngrijire personală și cosmetice. Una dintre teme­ri­le cel mai des întalnite în rândul cumpărătorilor este cea legată de originalitatea produselor. Acest lucru se datorează faptului că piaţa din România este suprasaturată de parfumuri şi produse cosmetice contrafăcute vândute prin magazine, dar mai ales online. Clienţii întâmpină probleme deoarece nu ştiu cum să diferenţieze un produs original de unul replică”, adaugă aceștia.

Retailerul care deschide showroom-ul e International Brand Stores Olanda, condus de Anthony Scheffers, care vine și el mâine la Cluj, la inaugurare. „Din păcate asistăm la o invazie de produse contrafăcute pe piața din România, iar cele mai importante magazine online de „Make-up and Beauty” se luptă cu o concurență neloială, dar mai ales investesc foarte mult în educarea clienților”, spune el. „Piața cosmeticelor și parfumurilor de lux reprezintă 13% din totalul industriei de profil în România și este în continuă creștere. Consumatorul român se schimbă încet, dar constant și devine tot mai interesat și mai constient. Un aspect important pe care l-am descoperit in România este acela ca pentru majoritatea consumatorilor primeaza calitatea”. Acesta adaugă că piața de produse cosmetice din România are un potențial de creștere „imens”, „iar rolul nostru va fi să educăm consumatorul român pentru a înțelege beneficiile unor produse cosmetice de calitate”.

Nici un comentariu

Scrie un comentariu

Tags