Închide

Ridicol: au amenajat o alee, cu asfalt, ca să te plimbi pe lângă parcul îngrădit

AdministrațieTop News by Mihai Prodan - apr. 04, 2016 5 2223

Stupid: primarul din Cluj-Napoca se laudă că a reparat aleea pietonală de pe malul Someșului de lângă parcul Babeș, în vreme ce acesta din urmă stă îngrădit, căci trebuie să plătești ca să intri.

Primarul din Cluj-Napoca, Emil Boc, anunță că Primăria a modernizat aleea pietonală dintre parcurile Rozelor și Babeș. „Vă invităm la o plimbare plăcută!”, le spune el clujenilor în vreme în stânga sa se cască gardul ce mărginește aleea de parcul Babeș. Aici nu puteți intra: parcul e administrat de universitatea „Babeș-Bolyai”, a fost renovat de curând cu milioane de euro, dar accesul în acesta se face doar contracost – pentru 2 lei, ceea ce poate să nu pară mult – și numai prin două porți, în vreme ce în rest parcul e îngrădit. Boc spune că zona va continua să fie modernizată – spațiul verde, zona din preajma obiectelor donate municipalității de orașele înfrățite și montarea unor bănci.

Citește și:

VIDEO Singurul parc clujean în care plătești ca să intri e modernizat pe 7 milioane de euro. Care sunt problemele proiectului

Aleea pietonala dintre Parcul Babes si Parcul Rozelor a fost modernizata. Va invitam la o plimbare placuta!Mai urmeaza…

Posted by Emil Boc on Sunday, 3 April 2016

5 comentarii

  1. urat ca e asfalt
    gardul e acolo pt ca e vb de o proprietate privata. nu e parc public. se poate intra cu 1 leu cat se platesca curatenia si paza. nu cred ca e o problema pt cine vrea sa intre.

  2. Eu cred că ridicați o falsă problemă, sau cel puțin arătați cu degetul unde nu e cazul.
    Ok, avem o un parc în Cluj unde se percepe o taxă de intrare. E un lucru rău acesta? E o proprietată privată, dar care în mod tradițional a fost un loc cu acces public, parte a unei infrastructuri de relaxare respectiv sportive a orașului. Faptul că în continuare e un loc cu acces public (deci nu unul cu circuit închis) e un lucru bun.
    Eu la fel spun că e ok și faptul că accesul e condiționat de o taxă. Induce o responsabilizare mai mare a celui care intră acolo.

    Problema mai gravă e faptul că avem extrem de puține parcuri. Că avem parcuri cu situație litigioasă, unde lucrurile nu sunt lămurite odată, ca să se poată continua cu reamenajarea lor (parcul feroviarilor). Că avem cartiere noi unde primăria nu face nimic pentru a veni cu o soluție de a face acolo parcuri.

  3. Dle. autor, cred ca adunati mere cu pere aici si faceti o crasa eroare de logica. Indiferent ca este sau nu gard intre cele doua zone, amenajarea aleii nu e un lucru stupid.
    @adi – E drept, ar fi fost util alt material in loc de asfalt, dar zona nu vorbim de o pista de atletism, destinata exclusiv alergatorilor – care pot sa isi cumpere papuci de alergat pentru asfalt, by the way. Locuiesc in zona, ma plimb si alerg des pe acolo. Sper sa nu se mai amestece ca inainte pietoni si biciclisti pe pista de catre Somes. Uneori e periculos, mai ales pentru pitici.

  4. asa ” giurnalist ” asa articol ! In afara de „scufundarea ” planurilor : privat si public mai e ceva totusi. Acea alee PIETONALA trebuia facuta odata cu pista pentru BICICLETE. In acest mod nu te trezeai acum cu „pietoni” mergand pe pista ( asa s-au obisnit ). De ce trebuia asfaltat ? Simplu „bre”, nu toti pietoni doresc sa coboare pe malul (promenada ) Somesului, in special doamnele/domnii parinti sau bunici cu carucioare cu copii ! Mai ramane de rezolvat problema „soferilor ” care intra pe alee.
    Dar vorbaia , hai sa criticam , ca e mai simplu si mai ales sa alegem un titlu care sa inceapa cu : BOMBA , RIDICOL , EXASPERANT , CLUJENII INDIGNATI, etc etc etc. La mai mare coane „giurnalist ” dupa ploaia de joia din 2001 !

Scrie un comentariu

author photo two

Mihai Prodan

Ziarist din 2001. Licențiat în jurnalism din 2004, master în comunicare din 2006. Specializări la Reuters în Londra și Institutul Internațional pentru Jurnalism în Berlin.