Închide

Primăria își face al treilea SA: pentru administrarea Sălii Polivalente

AdministrațieTop News by Luminiţa Silea - iul. 28, 2014 1 549

Consilierii locali se vor întruni, joi, într-o ședință extraordinară, pentru a iniția demersurile de înființare a unei noi societăți. Primarul Emil Boc a declarat pentru actualdecluj că este vorba despre o firmă pe modelul societății care se ocupă de stadion, Cluj Arena, care să preia administrarea sălii polivalente pe care o construiește primăria și care urmează să fie inaugurată în 31 octombrie.

Este vorba despre cea de-a treia societate înființată la nivelul administrației locale clujene, după transformarea Regiei Autonome de Transport Public Călători în Compania de Transport Local Cluj și după înființarea societății Cluj Innovation Park care se va ocupa de administrarea investițiilor cu bani europeni începute de primărie în Lomb.

foto : Mihai Hendea

foto : Mihai Hendea

Inițial planul primăriei era ca Serviciul Publci de administrarea a obiectivelor culturale și sportive, înființat de fosta administrație Moisin-Apostu să preia și polivalenta. Aceasta a fost și motivul creării respectivului serviciu.

Primarul Emil Boc a explicat pentru actualdecluj.ro că administrația are o cere la centru din luna ianurie pentru aprobarea angajării de personal la nivelul Serviciului respectiv, însă plafonul de salarizare nu a primit aprobare. „Am făcut cerere pentru buget, dar n-am primit răspuns, așa că imediat se termină Sala Polivalentă și trebuie să ne ocupăm de pază, de administrare și nu mai puteam aștepta. De aceea intenționăm să înființăm o societate pe modelul celi care se ocupă de administrarea sadionului. N-am putut de la începutul anului să angajăm nicio persoană. La fel este și cu plafonul de salarii pentru profesori care nici în acest moment nu este asigurat în totalitate de la centru”, a spus Boc.

În ceea ce privește denumirea, primarul a afirmat că noua societate se va numi SC Sala Polivalentă iar acționar majoritar va fi Consiliul Local. „Organigrama va fi stabilită ulterior. Oricum această formulă de administrare este una foarte bună întrucât societatea se va organiza, își va face un buget și va îndeplini niște condiții de performanță”, a mai precizat primarul.

Aproape 10% din bugetul de investiţii pe anul acesta al primăriei va fi direcţionat pentru finalizarea sălii polivalente de lângă stadionul Cluj Arena. În bugetul de anul acesta, 300.000 de lei, adică peste 68.000 de euro au fost direcţionaţi pentru dotări la Serviciul public pentru administrarea obiectivelor culturale şi sportive, cel care se ocupă şi de clădirea cazinoului din parcul central. Acest serviciul se ocupăpe lângă administrarea Cazinoului și de  Turnului Croitorilor dar șide cinematografului din Mărăști, aici lucrând, potrivit informațiilor actualdecluj.ro opt angajați. 

 

Un comentariu

  1. Initial Moisin a organizat un concurs la Serviciul Public de administrarea a obiectivelor culturale și sportive dar pentru ca nu i-a reusit miscarea de a inscauna un politruc l-a anulat inainte de a incepe. Acum dupa experienta Cluj Innovation sunt pun pariu ca viitorul manager general al acestui S.A. va deveni domnul Cristian Manolachi, un tanar de nadejde, cunoscut om de casa al actualei administratii. Cine se baga la pariu ? As putea supralicita si cu postul de manager economic, domnisoara Moigradean, distinsa fiica a actualei directoare economice a primariei !

Scrie un comentariu

author photo two

Luminiţa Silea

Este reporter la ActualdeCluj.ro din aprilie 2014. A lucrat la cotidianul Ziua de Cluj de la lansarea sa, în 2004, până în aprilie 2014. A absolvit Facultatea de Jurnalism a universității "Babeș-Bolyai" în 2004 şi are două diplome de master - în Administraţie Publică la aceeaşi universitate şi în Comunicare şi Relaţii Publice la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) Bucureşti.