Încă un premiu la Cannes pentru campania de donare de sânge inițiată de Untol Festival
Actualitate by Actual de Cluj - iun. 23, 2016 0 311
Festivalul Untold și-a mai adăugat un premiu la Festivalul Internațioanl al Creativității – Cannes Lions din Franța. După ce campania de donare de sânge „Pay with Blood” a obținut un „leu de argint” la secțiunea PR, în cea de a treia zi a festivalului a mai obținut un „leu de bronz” pentru aceeași campanie, la secțiunea media.
Campania de donare de sânge „Pay with Blood” a fost organizată în parteneriat cu cea mai premiată agenție de publicitate din România, McCann Erickson și va continua și anul acesta. Anul trecut campania a fost organizată în Cluj și București și urmează să fie extinsă în 2016 și în alte centre universitare din țară.
Festivalul Internațional al Creativității “Cannes Lions” este considerat unul dintre cele mai importante evenimente de profil iar în acest an campania de donare de sânge, PAY WITH BLOOD a fost nominalizată la două categorii: PR și Media. Evenimentul din Franța se desfășoară în perioada 18-24 iunie și adună peste 10.000 de participanți din 90 de țări.
Nici un comentariu
Scrie un comentariu
Articole similare
-
Sunt tot mai frecvente cazurile de înșelăciune prin metode de tip ”investiții” sau ”spoofing”, polițiștii de la Cercetări Criminale din Cluj trag un semnal de alarmă, dau sfaturi. Escrocii nu mai sunt prinși pentru că procurorii nu au chef de muncă
apr. 25, 2024 0
-
Regulament pentru „Garnizoana culturală” care se amenajează pe Dorobanților/Amenajarea viitorul Centrul Cultural al Clujul trebuie să fie gata în iunie 2025
apr. 25, 2024 0