Cu un pas în groapă, U Cluj stârnește interesul investitorilor. Cine s-a alăturat proiectului de la Universitatea
Sport by Catalin Suciu - mart. 16, 2015 0 2328
Echipa clujeană a semnat un parteneriat cu o importantă companie IT , contract ce a intrat deja în vigoare.
Este vorba de AROBS Transilvania, o companie cu acționariat 100% românesc, Parteneriatul cu „U” Cluj s-a concretizat în sponsorizarea Centrului de Copii şi Juniori, pentru care compania de IT va achiziţiona echipamentul complet de joc marca Erima.
„Universitatea Cluj are două obiective majore în fiecare an: cel sportiv, care este binecunoscut, şi cel legat de implicarea în comunitate. AROBS ne-a oferit ocazia perfectă de a lucra intens pe segmentul comunitar. Maratonul Internaţional AROBS este un promotor al sportului de masă, al unui stil de viaţă sănătos şi al disciplinei prin sport. Acestea sunt câteva dintre ideile care definesc Universitatea Cluj. În plus, ne onorează faptul că un brand atât de respectat nu doar în România, AROBS, a decis să vină alături de Centrul de Copii şi Juniori, acolo unde avem peste 180 de copii care fac sport de performanţă în fiecare zi. Împreună sperăm să creştem rezultatele Academiei şi să ne bucurăm de performanţele şi reuşitele copiilor”, a declarat Vlad Munteanu, administratorul special al Universităţii Cluj.
Compania, care se regăseşte în top 5 angajatori de profil din Cluj-Napoca, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro. AROBS are şase centre la nivel naţional şi încă trei birouri în străinătate, în Chişinău (Republica Moldova), Budapesta (Ungaria) şi Londra (Marea Britanie).
15 ambasadori şi o comunitate întreagă s-au coalizat pentru a reapropia clujenii de sport, cu prilejul ediţiei aniversare a Maratonului Internaţional AROBS Cluj-Napoca (MIACN). Campania „Be great! Inspire others to follow you” reuneşte personalităţi din diverse domenii, sportivi şi lideri de opinie care vor împărtăşi publicului poveştile lor despre cum le-a influenţat sportul viaţa de zi cu zi, cariera sau relaţiile cu cei din jur. Primul ambasador care susţine campania este clubul de fotbal Universitatea Cluj.