Au atribuit în sfârșit contractul pentru lucrările la podul care leagă cioturile de autostradă de lângă Cluj, costă 26 milioane
AdministrațieTop News by Actual de Cluj - iun. 28, 2017 2 2152
Contractul pentru finalizarea lucrărilor la nodul Gilău al autostrăzii Transilvania, cel blocat de un banal pod peste Someș, a fost adjudecat în sfârșit.
Constructorul lucrărilor la Nodul Gilău și conexiunea între cele două secțiuni ale autostrăzii deja construite – secțiunea 2B și subsecțiunea 3A1 – va fi Tirrena Scavi Spa Italia, a anunțat aseară Compania de Autostrăzi. Prețul contractului – aproape 26 milioane de lei fără TVA.
E finalul unei licitații ce a durat luni de zile: în iarnă CNADNR anunțase că a primit pentru aceste lucrări un număr de șapte oferte – patru asocieri și trei firme, respectiv Copisa Constructora Pirenaica S.A. – S.C. Copisa Construcții SRL, Delta Con SRL Dorohoi – Alveare Group Consorzio Stabile Italia, ICM SPA – Nord Conforest SA, SC Construcții Napoca SA – Ricciardello Construzioni SRL – Aduro Impex SRL, Implenia Baugesellschaft m.b.H., Tirrena Scavi Spa Italia și respectiv Viarom Construct SRL. Valoarea celor șapte oferte nu a fost făcută publică, dar CNADNR a anunțat că le analizează “în conformitate cu noile prevederi legale în materia achizițiilor publice”.
Autostrada Transilvania începe din Brașov și se termină la ieșirea din țară pe la Borș; a fost împărțită în opt secțiuni, între care licitația pentru acest contract se referă la secțiunea 3A Cluj Vest, Gilău – Mihăiești, ce are două subsecțiuni – 3A1 Gilău – Nădășel, de la km 0 până la km 8+700 m și respectiv subsecținea 3A2, de la km 8+700 m până la km 25+500m.
Construcțiile la tronsonul Gilău – Nădășelu au fost începute în aprilie 2014 de UMB Spedition și Tehnostrade.
Amintim, problema spinoasă a acestui pod peste Someș ce să lege cele două porțiuni de autostradă deja construită e veche de doi ani:
URMEAZA CONTESTATIILE
Termen de finalizare?